مجله علمی تخصصی روانشناسی و علوم تربیتی در هزاره سوم
Journal of Psychology and Education Science in the Third Millennium
Journal of Psychology and Education Science in the Third Millennium
:: شماره جاری : جلد دوره 7 (1402) ، شماره 3
1. طراحی الگویی جهت تبیین و بسط مفهومی سایش اجتماعی معلمان
شماره صفحه : 506-497
زهرا ویانی1،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (792.75K)
شماره صفحه : 506-497
زهرا ویانی1،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (792.75K)
2. نقش عمل به باورهای معنوی و اعتیاد به شبکه های اجتماعی در پیش بینی دلزدگی زناشویی با میانجیگری مهارت حل تعارضات عاطفی
شماره صفحه : 523-507
زهرا احمدوند1، اکبر عطادخت2،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (879.19K)
شماره صفحه : 523-507
زهرا احمدوند1، اکبر عطادخت2،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (879.19K)
3. بررسی رابطه شایستگیهای حرفهای معلمان با اشتیاق به یادگیری، کارآمدی تحصیلی و اهمالکاری دانشآموزان پایه ششم ابتدایی
شماره صفحه : 541-524
ابراهیم مرتضائی1،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (889.84K)
شماره صفحه : 541-524
ابراهیم مرتضائی1،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (889.84K)
4. مرور نظاممند مبانی نظری و پژوهشی بداههپردازی در آموزش و تدریس: با تأکید بر فاوا
شماره صفحه : 563-542
اسکندر علیجانی علیجانوند1، محمدرضا نیلی احمدآبادی2،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (964.82K)
شماره صفحه : 563-542
اسکندر علیجانی علیجانوند1، محمدرضا نیلی احمدآبادی2،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (964.82K)
6. تجارب زيسته: تأثير موسيقي بر يادگيري
شماره صفحه : 588-580
رحمان رمضاني1،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (631.90K)
شماره صفحه : 588-580
رحمان رمضاني1،
مشاهده مقاله | اصل مقاله (631.90K)